Post by fanfibeshealthhard on Mar 4, 2022 20:55:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivere juksekoder ▞▞▞
▞▞▞ Turret Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
«Gameplay», hvis du kan kalle det det, er i beste fall matt. Også frekkheten til å merke det som et gratis spill og deretter få en grunnleggende oppgradering til å koste ekte penger er svimlende. Vil ikke anbefale.
Morsomt spill, kan være veldig intenst og trengende hvis du lar det.
Moro
Super bh
Morsomt enkelt spill.
Turret Fusion Idle Clicker Santai yqie
Jeg liker dette spillet veldig godt, og det var så enkelt å slå sammen, det tar tid å komme inn i verdensrommet, men det er fortsatt gøy
Turret Fusion Idle Clicker Casual lvcz
Når du har oppnådd det ultimate våpenet (singulariteten) starter spillet på nytt og du mister alt, det er ingen seier. Villedende spill.
Hz dvd
JEG LIKER VÅPEN DENS
Spillet har ingen annonser, og spillet har mange ting, men hvordan kommer jeg til svart hull? det regner ned lave tårn erteskyter og rifler noen ganger fungerer det ikke
Det er ikke tårnforsvar!!!
Litt avhengighetsskapende og avslappende, men jeg vil ikke si at det er gøy
Et kult spill, men dessverre er det ikke like bra som søsterspillet. Så jeg kan ikke si at det er best. Men det var forgjengeren søsterspillet Castle Fusion.
Veldig hyggelig og avslappende spill og kan utvikle seg ganske raskt
Jeg hater dette spillet, selv om det er på nettbrettet mitt, og en gang satt jeg fast i spillet! !!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!??!! !!!!??!!!!!!!!??!!!!!??!??!? !?!?!?!?!? ?!!?!?!!?!?!? !?!?!?!?!?!?!? !?!! ?? ? ? ? ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
trenger ny oppdatering med flere tårn
Dark Riddle Pakikipagsapalaran hdcs
Turret Fusion Idle Clicker கேஷுவல் zdm
Dette spillet er latterlig kjedelig
Utrolig spill god grafikk og enkle kontroller.
Turret Fusion Idle Clicker Grand public nfc
Det er kjedelig for meg fordi det ikke er noe bra. Om det er det ingen strøm ingen strøm på det søppel Ikke lek
Det er meh. Det vil hjelpe deg å fordrive tiden, og det er litt morsomt å se hvilken retning utviklerne går når du kombinerer tårn.
Det er greit, jeg mener, det dreper tiden
Morsomt å spille og ærlig talt holder meg på det i timevis, hver to er en ny grense, og jeg elsker det
Dette spillet dreper bare for moro skyld🙀😿
Det er greit
kjedelig
Turret Fusion Idle Clicker 休閒 fht
Greit nok
Kjedelig. Sikringstårn kommer til slutten og begynner på nytt. Dette er ikke et TD-spill.
HVER GANG JEG SPILLER DETTE SPILLET SÅ AVSTALLERE DET SÅ SPILL DET IGJEN!!!!!!!!
Fryktelig
Tenkte det ville være nyskapende. Nei, det er bare Cow Evolution reflavored.
Spillet startet bra selv om det var litt frustrerende med at "prisen" på torrenter osv ble dyrere. Det er gøy å gå gjennom alle nivåene (4) og deretter "tilbakestilles" til nivå én. Skulle gjerne ha fortsatt nivåer utover 4. Kanskje slåss i fiendens rom, deretter planeter osv. Takk og lov at du ikke betaler for at dette skal starte, og alle som betaler for ekstrautstyr i spillet burde ikke.
Det er bh
Kjedelig... Og for mye reklame
Kjedelig. Sovnet etter fem minutters spilling.
Artig spill. Gi tid veldig lett med denne. Mye å låse opp og komme videre på. Spill dette definitivt!
Det er et bra spill
Flere typer tårn ville vært dope.
Jeg elsker virkelig dette spillet. Av alle sammenslåingsspillene der ute, tar dette kaken! Ingen etterslep, jevne kontroller og annonser bare når du vil ha en belønning!
ok